Storing melden?

Storing melden

Storing melden? Lees onderstaand

Alvorens u onze storingsdienst belt,zijn er een aantal zaken die wij u vragen te controleren.

  • Is de druk in de installatie hoog genoeg (zie handleiding van de fabrikant). Anders eerst bijvullen en eventueel ontluchten.
  • Als de druk in orde is, dan alleen ontluchten (zeker als de installatie leeg is geweest).
  • Staan er voldoende radiatoren aan/open?
  • Heeft het toestel een waakvlam, brandt deze dan nog? Eventueel eerst zelf aansteken.
  • Is er misschien een kraan (wastafel/keuken) niet helemaal dichtgedraaid (druppelen)?
  • Staat de gaskraan open?
  • Is er een storing geweest met gas of elektra in de wijk?
  • Zijn de stoppen en de aardlek gecontroleerd?
  • Staat de kamerthermostaat wel hoog genoeg en werken de batterijen nog?
  • Zit de stekker goed in het stopcontact? Soms wil het wel eens helpen de stekker een halve slag te draaien.
  • Geeft het toestel een storingscode aan
  • Heeft het toestel een resetknop, dan altijd eerst resetten.

Mocht het na het contoleren van deze punten niet lukken, dan hebben wij een 24-uurs storingsdienst welke u kunt inschakelen.

Wij zijn onder andere OK-CV gecertificeerd. Lees meer over onze certificeringen.

Meld uw storing

Bel 010-2234786 om een storing te melden of vul onderstaand formulier in. 24/7 service is voor bestaande klanten én klanten met een abonnement.
Nog geen klant? Wij doen ons best u z.s.m. te helpen.

let op!

24/7 service is voor bestaande klanten én klanten met een abonnement. Nog geen klant? Wij doen ons best u z.s.m. te helpen.