Storing melden?
Storing melden
Storing melden? Lees onderstaand
Alvorens u onze storingsdienst belt,zijn er een aantal zaken die wij u vragen te controleren.
- Is de druk in de installatie hoog genoeg (zie handleiding van de fabrikant). Anders eerst bijvullen en eventueel ontluchten.
- Als de druk in orde is, dan alleen ontluchten (zeker als de installatie leeg is geweest).
- Staan er voldoende radiatoren aan/open?
- Heeft het toestel een waakvlam, brandt deze dan nog? Eventueel eerst zelf aansteken.
- Is er misschien een kraan (wastafel/keuken) niet helemaal dichtgedraaid (druppelen)?
- Staat de gaskraan open?
- Is er een storing geweest met gas of elektra in de wijk?
- Zijn de stoppen en de aardlek gecontroleerd?
- Staat de kamerthermostaat wel hoog genoeg en werken de batterijen nog?
- Zit de stekker goed in het stopcontact? Soms wil het wel eens helpen de stekker een halve slag te draaien.
- Geeft het toestel een storingscode aan
- Heeft het toestel een resetknop, dan altijd eerst resetten.
Mocht het na het contoleren van deze punten niet lukken, dan hebben wij een 24-uurs storingsdienst welke u kunt inschakelen.
Wij zijn onder andere OK-CV gecertificeerd. Lees meer over onze certificeringen.
Meld uw storing
Bel 010-2234786 om een storing te melden of vul onderstaand formulier in. 24/7 service is voor bestaande klanten én klanten met een abonnement.
Nog geen klant? Wij doen ons best u z.s.m. te helpen.